Nyhedsarkiv 2013

60

Avleruddannelse med Claus er veloverstået!
29-11-2013 - 11:52

Vi vil meget gerne starte med at sige stor tak til både Claus - for at tage sig tid til at komme til Region 2 og afholde to fantastisk spændende arrangementer hos os - og i den grad også til vores medlemmer, som deltog på aftnerne!

Drømmer du om at få en hingst med til Herning?
26-11-2013 - 18:26

- Så har du nu muligheden for at lave den flotteste marcipanhingst, og få den udtaget til Hingstekåringen i Herning 2014.

Rustique er suveræn vinder af Bundgaard finale
17-11-2013 - 20:50

Rustique efter Heslegård´S Rubin, morfar Midt-West Ibi-Light, avlet af Anne Dueholm Rasmussen fra vores Region, blev suveræn vinder af Bundgaard finalen. Rustique blev redet til sejr af Mai Tofte Olesen.

Tilmeld dig til kursus med Claus Hansen
17-11-2013 - 20:48

Vi er snart ved at nå tilmeldingsfristen, d. 21. november, og derfor skal du skynde dig at få meldt til kursus med Claus Hansen!

Årets vinder af Hubertusjagten, kommer fra Stald Baunehøj!
12-11-2013 - 08:16

Avlerparret Pia Gobert og Asger Lorentsen, Stutteri Baunehøj, fra vores Region har avlet RDH hoppen BAUNEHØJENS FIJOCCA efter Flyinfact XX, morfar Purioso.

Kirstin Skjoldshøj vinder Egnethedstesten i Region 1
10-11-2013 - 11:43

Pegasus og Heart Of Gold delte første pladsen, ved egnethedstesten i Region 1. Begge heste var redet af den talentfulde rytter Kirstin Skjoldshøj!

JAKAS DON LOUVRE gør det igen!
04-11-2013 - 19:01

Igen kan vi skrive om den dejlige JAKAS DON LOUVRE, fra Jan og Karina Koefoed-Nielsen.


Kursus 2 afholdes d. 28.nov. 2013
04-11-2013 - 10:02

Så er vi klar med en ny dato til kursus 2 - hvor Claus Hansen vil rådgive os om det rigtige valg af hingst til vores egne hoppe. Denne aften får hver deltager mulighed for at drøfte egne hoppestammer og afstamninger, samt hingstevalg i forhold hertil.

Vellykket kursusaften! OBS: NY DATO KURSUS 2
01-11-2013 - 08:54

Mange tak til alle fremmødte til en utrolig inspirerende og vellykket aften igår, hvor vi havde fornøjelsen af at holde et kursus med Claus Hansen fra avlsledelsen.

Aftenen startede med en spændende faglig debat om avlen - hvor kommer vi fra - hvor er vi nu og hvor er vi på vej hen? Efterfølgende gennemgik Claus de mest betydelige hingstelinier. Det var utroligt spændende og Claus var virkelig grundig i sin gennemgang.

Succes over Sundet!!
20-10-2013 - 20:51

Flot indsats i Falkenbergsortens RF

 

Mere succes hos regionens avlere til JBK
18-10-2013 - 09:56

Flotte internationale sejre

Heste fra Region 2 helt fremme til årets championater
17-10-2013 - 22:54

Det er flotte præstationer vi kan præsentere til årets DRF unghestechampionat, som netop er blevet afholdt!

Skynd dig at få meldt til vores kursus om avl!
17-10-2013 - 22:02

Hvis du mangler hjælp eller inspiration til hingstevalg, og avlen i det hele taget? Så glæd dig til at Region 2 afholder to spændende kursusaftner, med fokus på fremtidens dressurhesteavl. Hvis du ikke allerede har meldt dig til - så skynd dig - du kan nå det endnu!

Eliteskue
09-10-2013 - 18:25

Bronzemedalje

Veloverstået eksteriørkåring
08-10-2013 - 16:41

Flot dag og fine heste

Eksteriørkåring på Team Cabe 6.oktober
30-09-2013 - 13:38

Kataloget er online

Spændende kursusaftner og medlemsmøde
27-09-2013 - 07:02

Vi lever i en tid hvor finanskrisen for alvor har sat sine spor – også indenfor hesteavlen!
De senere år er der blevet født langt færre føl end normalt, og eksperter forudser at vi vil komme til at mangle rideheste om få år.
Vi i Region 2 er meget optimistiske om fremtiden, og mener bestemt at det nu er tid til at I skal få ifolet jeres hopper igen - så I kan være leveringsdygtige med føl og ungheste, når efterspørgslen igen begynder at stige.

Tak for kage!!!
20-09-2013 - 13:47

God kagetradition Smil

Sølvmedalje til Valløs Miss Doolittle
14-09-2013 - 11:48

Også på dressursiden kunne en avler fra Region 2 høste en sølvmedalje til årets eliteskue.

Dagens springbetonet hoppe - kåret med sølvmedalje
12-09-2013 - 18:39

Endnu et flot resultat fra Region 2, til årets eliteskue.


1 2 3